Излишни килограми!? – Всичко е в главата!


Колко пъти сте се хвърляли с небивал ентусиазъм към поредната появила се в пространството диета? Колко пъти сте се отказвали от нея, минавали сте на друга, прекъсвали сте я с тайната мисъл, че нищо кой знае какво няма да се случи сега, ако изядете едно парче шоколад или сладкиш, или през цялото време сте мислили как само да свърши тази омразна диета и ще погълнете несметни количества от всичко, каквото си поискате? Колко пъти сте отваряли меню с фразата: Ох, от всичко ми се яде? Кога най-често мислите за ядене? – Когато сте си го забранили, естествено!
Кога най-често изпитвате вина? – Когато сте престъпили забранената зона, разбира се!
А колко пъти сте си давали сметка как реагира подсъзнанието ви на всички тези терзания, продиктувани от онези незначителни 10% от вашия потенциал, които цял живот се опитват да ви дават тон, без да са изпели нито един верен такъв!?
Най-верният път към постигането на хармония между физическото, умственото и емоционалното тяло е работата с интуицията и удовлетворяване на техните истински нужди. За всичко това вече писах подробно, така че ще добавя само, че тялото най-добре знае какво, кога и дали изобщо иска нещо. Достатъчно е само да се научите да го слушате. Много по-лесно е в началото да започнете с учител, но съм убедена, че разчетете ли веднъж подаден знак или сигнал от тялото си, и сами можете да стигнете до превръщането му в навик, което автоматично ще ви избави от всички ненужни драми и вини.
Ще ви изброя само най-често срещаните причинни за трупането на килограми, които нямат нищо общо с храната, която приемаме. Отбележете тези, които ще откриете у себе си и си излъчете 5-има победители:
  • Към мен е имало високи изискания от страна на родителите;
  • Страхувам се да не ме засрамят;
  • Не умея да казвам НЕ; страхувам се да не нараня някого;
  • Често се оказвам в ролята на помирител (между чука и наковалнята съм);
  • Приемам всичко много лично;
  • Случва се да се съмнявам във възможностите си;
  • Важно ми е какво мислят хората за мен и как ме приемат;
  • Имам склонност към това да спасявам света;
  • Не приемам физическото си тяло;
  • Не си позволявам неща, които ми харесват;
  • Изпитвам вина, когато ям нещо непозволено;
  • Не приемам и не обичам себе си;
  • Сексуалният ми живот не ме удовлетворява;
  • Бих искал(-а) да съм представител на другия пол;
  • Умишлено се старая да не бъда привлекателен(-а);
  • Мястото, на което живея, не е моето;
  • Минават ми мисли, че по-добре да не бях се раждал(-а);
  • Не обичам да споделям: знание, емоции, преживяно, опит...;
  • Мисля, че все още не съм заел полагащото ми се място;
  • Не мога да погледна всички части на тялото си в огледалото;
  • Сдържам много емоции в себе си;
  • Притеснявам се, че мога да не се окажа на нужната висота.

Каквито и да са вашите причини фаворити, промяната им започва с тяхното приемане. Ако не харесвате определена част от тялото си примерно, не се отричайте от нея, защото тя ще си остане такава. Приемете я, гледайте я в огледалото. Едва когато се обедите, че я приемате и обичате, тя ще ви отвърне със същото и ще последва идеята ви за промяна. Бихте ли могли да промените примерно краката на ваш приятел? Как тогава искате да промените нещо, което не признавате, че е ваше и не го приемате като такова?
Ако причината е друга, дайте си правото да се съпротивлявате, да бъркате, да се спъвате. Започнете с повторението на следната фраза, докато я превърнете в свое убеждение, което ще работи за вас:
АЗ СЕ ПРИЕМАМ И ОБИЧАМ ТАКЪВ(-А), КАКЪВТО(-АТО) СЪМ ПОНАСТОЯЩЕМ.
Започнете да се храните при почувствана нужда, а не по навик, за компенсация, пред телевизора, механично, от лакомия... И всеки път преди хранене си казвайте: На никого не съм длъжен(-а) да давам сметка за каквото и да било, единствено на себе си. ДА!, мога да ям каквото и когато искам. Но имам ли нужда от него сега? Готов(-а) ли съм да платя цената за това, ако то не ми е необходимо?
Всичко е в главата! Влезте в контакт с нея, работете с интуицията си и се оставете тя да ви води, защото тя наистина знае верния път!



Коментари